Счетоводна къща
16 години в бизнеса

Счетоводител
 : 
Счетоводна къща

16 години в бизнеса


Цени

Свържете се с този специалист, за да обсъдите подробностите и цената на Вашия проект.

За Счетоводна къща
Размер на екипа: 3 души
Професионален опит
Непрекъснато следене за измененията на законодателството

Коментари

0.0Няма коментари

Коментари

0.0Няма коментари
0.0
Току-ще се включи в StarOfService
  • 5
    5 звезди
    0%
    0
  • 4
    4 звезди
    0%
    0
  • 3
    3 звезди
    0%
    0
  • 2
    2 звезди
    0%
    0
  • 1
    1 звезда
    0%
    0

Местоположение

Берковица, Монтана (3500)

Важно е да знаете

  • Дни от седмицата  00:00 - 24:00
  • Сб.  00:00 - 24:00
  • Нд.  Затворено
Работно време
Дни от седмицата  00:00 - 24:00
Сб.  00:00 - 24:00
Нд.  Затворено
  • Български
ГовориБългарски
Работно време
  • Дни от седмицата  00:00 - 24:00
  • Сб.  00:00 - 24:00
  • Нд.  Затворено
Работно време
Дни от седмицата  00:00 - 24:00
Сб.  00:00 - 24:00
Нд.  Затворено
Говори
  • Български
ГовориБългарски

Често задавани въпроси

не

Здравейте , аз предлагам счетоводни услуги от разстояние,което какво ще означава- Вие изпращате документите до мен чрез куриер, аз Ви изпращам резултатите чрез ел. Поща или куриер ,визирам платежни,ведомост(фишове за подписване) ,графици за работа и т.н. т.е всички документи от разстояние ,което не бива да Ви притеснява ,ако сте съгласни може да опитате , няма да съжалявате. Предимството Ви, липса на разход за осигуровка и програмни продукти(ajur и stil) .Разход за куриерски услиги,ще се договорим , но не смятам това за разход и всичко това срещу такса за обслужване на месец до 400 лева (подлежаща на договаряне) и то срещу : 1 СЧЕТОВОДНИ УСЛИГИ :Осчетоводяване на първични счетоводни документи, в съответствие с изискванията на българското счетоводно законодателство и/или международните счетоводни стандарти; • Изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика; • Предста,,вителство и защита пред НАП, НОИ, НСИ, и други институции и ведомства; • Издаване на фактури от имет на клиента; • Съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на амортизации свързани с дълготрайни материални и нематериални активи; • Отчитане на материалните запаси; • Следене на складови наличности; • Следене на разчетите Ви с доставчици, клиенти и други контрагенти; • Изготвяне и подаване на всички необходими декларация свързани със финансово- счетоводната дейност на Вашата фирма; • Проверка и следене за дължими данъци и такси; • Изготвяне на спраццвки и отчети за специфичните нужди и изисквания на клиента: • Годишно счетоводно приключване ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ •Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, анекси и др. и регистрирането им в ТД на НАП; •Изготвяне и поддържане на трудови досиета: длъжностни характеристики, заповеди за отпуск, нзаповеди за прекратяване или уволнение, служебни бележки и др.; •Попълване на Трудови и Осигурителни книжки; •Изчисляване и изготвяне на ведомости за работни заплати; •Изчисляване на социални и здравни осигуровки; •Изчисляване на данъци върху доходите; •Изчисляване на отпуски и обезщетения; •Подаване на необходимите декларации в ТД на НАП; •Посредничество със служба по трудова медицина; •Водене на регистри и изготвяне на всички съпътстващи документи при болнични, майчинства и др.; •Изготвяне и отразяване на граждански договори – сметки за изплатени суми, служебни бележки, декларации и др. •Попълване на платежни документи за дължими данъци, осигурителни вноски, и др. към фиска. •Представителство при проверки(ревизии) от НАП, НОИ, Инспекция по труда и др.; АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ :Събиране на документи от офис или об,ект на клиента; •Електронно(On-line) банкиране; •Подаване на документи към различни институции; •Издаване на удостоверение за липса на данъчни и осигурителни задължения; •Пощенски и куриерски услуги от името на клиента до негови контрагенти – партньори, служители и т.н; •Предоставяне на адрес, пощенска кутия(електронна и физическа) и телефон за Свържете се с нас! На Ваше разположение сме! *information hidden* или Еmail *information hidden* Допълнителна информация Здравейте , аз предлагам счетоводни услуги от разстояние,което какво ще означава- Вие изпращате документите до мен чрез куриер, аз Ви изпращам резултатите чрез ел. Поща или куриер ,визирам платежни,ведомост(фишове за подписване) ,графици за работа и т.н. т.е всички документи от разстояние ,което не бива да Ви притеснява ,ако сте съгласни може да опитате , няма да съжалявате. Предимството Ви, липса на разход за осигуровка и програмни продукти(ajur и stil) .Разход за куриерски услиги,ще се договорим , но не смятам това за разход и всичко това срещу такса за обслужване на месец до 400 лева (подлежаща на договаряне) и то срещу : 1 СЧЕТОВОДНИ УСЛИГИ :Осчетоводяване на първични счетоводни документи, в съответствие с изискванията на българското счетоводно законодателство и/или международните счетоводни стандарти; • Изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика; • Предста,,вителство и защита пред НАП, НОИ, НСИ, и други институции и ведомства; • Издаване на фактури от имет на клиента; • Съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на амортизации свързани с дълготрайни материални и нематериални активи; • Отчитане на материалните запаси; • Следене на складови наличности; • Следене на разчетите Ви с доставчици, клиенти и други контрагенти; • Изготвяне и подаване на всички необходими декларация свързани със финансово- счетоводната дейност на Вашата фирма; • Проверка и следене за дължими данъци и такси; • Изготвяне на спраццвки и отчети за специфичните нужди и изисквания на клиента: • Годишно счетоводно приключване ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ •Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, анекси и др. и регистрирането им в ТД на НАП; •Изготвяне и поддържане на трудови досиета: длъжностни характеристики, заповеди за отпуск, нзаповеди за прекратяване или уволнение, служебни бележки и др.; •Попълване на Трудови и Осигурителни книжки; •Изчисляване и изготвяне на ведомости за работни заплати; •Изчисляване на социални и здравни осигуровки; •Изчисляване на данъци върху доходите; •Изчисляване на отпуски и обезщетения; •Подаване на необходимите декларации в ТД на НАП; •Посредничество със служба по трудова медицина; •Водене на регистри и изготвяне на всички съпътстващи документи при болнични, майчинства и др.; •Изготвяне и отразяване на граждански договори – сметки за изплатени суми, служебни бележки, декларации и др. •Попълване на платежни документи за дължими данъци, осигурителни вноски, и др. към фиска. •Представителство при проверки(ревизии) от НАП, НОИ, Инспекция по труда и др.; АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ :Събиране на документи от офис или об,ект на клиента; •Електронно(On-line) банкиране; •Подаване на документи към различни институции; •Издаване на удостоверение за липса на данъчни и осигурителни задължения; •Пощенски и куриерски услуги от името на клиента до негови контрагенти – партньори, служители и т.н; •Предоставяне на адрес, пощенска кутия(електронна и физическа) и телефон за Свържете се с нас! На Ваше разположение сме! *information hidden* или Еmail *information hidden*

висше

повече от 12 години

различен

качество на услугата


Имате ли въпрос за Счетоводна къща?Обяснете Вашите цели и изисквания или помолете за допълнителната информация, която Ви е нужна, за да вземете решение.
За да защитите плащането се, никога не правете паричен превод и не комуникирайте извън StarOfService.