Предлагаме комплексна услуга за стартиращ, малък или среден бизнес. Започвайки от подробен анализ и проучване на Вашата бизнес идея, преминавайки през учредяване на дружество, брандиране, регистрация на марка, изграждане на маркетингова стратегия за онлайн присъствието на бизнеса Ви и поддръжка, стигайки до цялостно административно и правно обслужване. Когато всички услуги, от които се нуждаете са на едно място, печелите време и спестявате средства.
Независимо дали се обръщате към нас с казус, който Ви е трудно да разрешите или имате бизнес идея, която искате да развиете, ние ще Ви помогнем да превърнете възможността в действителност.
А от какво има нужда Вашият бизнес днес?
Финансово-Счетоводна Кантора ВАСИЛЕВИ започва своята дейност в началото на 2007 година. Повече от 10 години предлагаме счетоводни услуги, данъчни, осигурителни и трудово правни консултации, различни видове допълнителни услуги-регистрации дружества, еднолични търговци, обявяване на годишни отчети в Търговски регистър, помощ при оформянето на документи за кандидатстване за кредити както фирмени така и на физически лица и други услуги, с които може да се запознаете на страниците на нашите услуги.
БУМАГА ООД е спомагателна компания, част от ИТ ДЖИПИ АД
Компанията предоставя Счетоводство, Бизнес и Дигитални решения на Български стартиращи компании и бързо развиващи се такива.
Нашата мисия е да представим на Българските компании нов, по-добър дигитализиран начин на работа с най-новите технологии в индустрията.
Счетоводството е табу за много предприемачите нали?
Веднага си представяме тонове, от документи, фактури, кредитни, товарителници, ведомости за заплати и ядосани интроверти, които все не са доволни, от документите, които сте представили и как така не знаете какво е дебит и кредит! Все се притеснявате, че ако сбъркате една запетая в документа и данъчните ще дойдат и затворят вашия обект.
Всъщност счетоводството може да бъде, лесно разбираймо, автоматизирано и от полза за всеки мениджър!
Нашите експерти ви предпазват от проблеми с външни власти, като спазват правилата и разпоредбите на вашия регион. Но още по-страхотното е, че ние редовно ще ви предоставяме ценна вътрешна информация за вашите финансови и бизнес резултати, така че скритите възможности да могат да бъдат забелязвани и преследвани възможно най-скоро.
Знаем как искате да върви вашият бизнес - вече сами сме изградили много!
Bookkeeping Accounting
-засича КАСИ (банка, касов апарат, и други)
-категоризира документите
-изготвя журнали
-архивира документите
-ТРЗ
Financial Accounting
-Финансови отчети (ОПР, БАЛАНС, Парични потоци)
-ДДС
-Годишно Приключване
-Данъчно планиране
Financial Operations
-Фактуриране
-Разплащания Контрагенти
-Банкиране
Management Accounting
-Вътрешни отчети
-Реален паричен поток
-Бизнес аналитичност и прогнозиране
Terran Command Center
-Теран е софтуерен продукт за управление и мониторинг на финансови потоци и бизнес процеси.
-модул бизнес (наръчник/методика за мониторинг и управление на бизнес процесите в компанията)
-модул лични финанси (можете лесно да управлявате Вашите лични финанси)
Зад името БИ ЕНД СИ СЪРВИС стоят над 30 години опит в областта на фирменото счетоводство. Ако имате нужда от добър счетоводител, предоставящ Ви бързи, точни и качествени счетоводни услуги на конкурентни цени, заповядайте в нашата счетоводна къща. При нас ще получите топ счетоводно обслужване, както и всякаква необходима информация свързана със счетоводство на фирмата, данъци, финанси, регистриране на фирми годишно счетоводно приключване и др.
Счетоводните услуги, които ще ви предложим, ще надминат очакванията ви за професионализъм, точност и коректност. Нашите усилия като счетоводна фирма, са насочени единствено и изцяло към Вас – нашите клиенти. Вие сте нашия работодател, за когото работим и пред когото се отчитаме. Етиката в бизнес отношенията за нас е по-важна от текущата печалба. Тук сме за да изградим дългосрочни отношения, базирани на доверие и взаимопомощ. Ние вярваме в лоялността към клиента, фирмената тайна, коректността в отношенията. Не се колебайте да се свържете с нас!
Повече от 20 години опит в бизнеса. Разработване, изпълнение и проследвяне на дигитални маркетинг кампании - Facebook, Google SEO+Ads. 12 години опит в банковия сектор и управление на 100 млн.евро активи - посредничество при преговори и кандидатстване за финансиране, изготвяне на инвестиционни проекти и изчисляване възвръщаемостта на инвестициите и капитала.
усъвършенстване на организацията на счетоводното обслужване,дава своевременна и точна информация на ръководството и да подпомага взимането на управленски решения
Счетоводството е наука и изкуство!
Гордостта ни с 30-те години е обоснована от:
непрекъснато участие в обществения живот в страната;
утвърждаването на колективния ни професионален отпечатък в счетоводните услуги на българския пазар;
дългогодишно обслужваните от нас клиенти, които се превърнаха в приятели;
неоспорваното признание, че от създаването до момента сме окачествени, като училище за амбициозни специалисти.
"Счетоводна къща Дал Сиат, като институция, сама по себе си не може да бъде приоритет, но е такава, защото се явява като необходимост и за колектива, и за клиентите." - Д-р Икн. Аднан Лидиянов
Финансово-Счетоводна Кантора ВАСИЛЕВИ започва своята дейност в началото на 2007 година. Повече от 10 години предлагаме счетоводни услуги, данъчни, осигурителни и трудово правни консултации, различни видове допълнителни услуги-регистрации дружества, еднолични търговци, обявяване на годишни отчети в Търговски регистър, помощ при оформянето на документи за кандидатстване за кредити както фирмени така и на физически лица, изготвяне на всички необходими документи за участие в търгове по закона за обществените поръчки и други, с които може да се запознаете на страниците на нашите услуги.
С близо 10 години практика в сферата на счетоводното обслужване на български и чуждестранни компании, ние от ИНБАЛАНС Бургас сме уверени, че предоставяме счетоводни, финансови, правни и бизнес услуги от най-високо равнище с гарантирано качество.
Благодарение на професионализма и енергията, която влагаме в нашата работа, Счетоводна къща Крестън БулМар Кюстендил, е бързо развиваща се фирма, която печели своите клиенти с индивидуално внимание и загриженост за развитието на техния бизнес.
Забравете огромната документация, чакането на опашки в държавните институции, губенето на излишно време с обучението на счетоводен персонал, досадните грешки на непрофесионалистите, изразходването на пари за работни места и счетоводен софтуер. Доверете се на нас.
В условията на постоянно променящ се стопански климат и най-вече в областта на счетоводството и данъчното законодателство, нашият екип се ангажира да предоставя на своите клиенти услуги с високоефективна практическа реализация, основаващи се на нашия професионализъм, творчески подход, адаптивност и опит.
Освободете бизнеса си.
Счетоводна къща Крестън БулМар Кюстендил се представлява и управлява от Анелия Илиева Петрова.
Екипът на Счетоводна къща Крестън БулМар е съставен от млади и високомотивирани специалисти. Професионализмът и опитът на нашия екип е най-добрата гаранция за високото качество на предлаганите от нас услуги.
Инвестираме време и усилия в изграждането на стабилни основи, имидж и корпоративна идентичност които да гарантират дългосрочен успех. Правим анализи на вътрешната среда на бизнеса, пазара и конкуренцията.
Нашият екип работи в областта на гражданско, административно и бизнес право; семейно, наследствено и нотариално право, медицинско, трудово, застрахователно и осигурително право; оценки и недвижими имоти и други по договаряне. Работим по Наредба №1 за минималните адвокатски възнаграждения.