БУМАГА ООД е спомагателна компания, част от ИТ ДЖИПИ АД
Компанията предоставя Счетоводство, Бизнес и Дигитални решения на Български стартиращи компании и бързо развиващи се такива.
Нашата мисия е да представим на Българските компании нов, по-добър дигитализиран начин на работа с най-новите технологии в индустрията.
Счетоводството е табу за много предприемачите нали?
Веднага си представяме тонове, от документи, фактури, кредитни, товарителници, ведомости за заплати и ядосани интроверти, които все не са доволни, от документите, които сте представили и как така не знаете какво е дебит и кредит! Все се притеснявате, че ако сбъркате една запетая в документа и данъчните ще дойдат и затворят вашия обект.
Всъщност счетоводството може да бъде, лесно разбираймо, автоматизирано и от полза за всеки мениджър!
Нашите експерти ви предпазват от проблеми с външни власти, като спазват правилата и разпоредбите на вашия регион. Но още по-страхотното е, че ние редовно ще ви предоставяме ценна вътрешна информация за вашите финансови и бизнес резултати, така че скритите възможности да могат да бъдат забелязвани и преследвани възможно най-скоро.
Знаем как искате да върви вашият бизнес - вече сами сме изградили много!
Bookkeeping Accounting
-засича КАСИ (банка, касов апарат, и други)
-категоризира документите
-изготвя журнали
-архивира документите
-ТРЗ
Financial Accounting
-Финансови отчети (ОПР, БАЛАНС, Парични потоци)
-ДДС
-Годишно Приключване
-Данъчно планиране
Financial Operations
-Фактуриране
-Разплащания Контрагенти
-Банкиране
Management Accounting
-Вътрешни отчети
-Реален паричен поток
-Бизнес аналитичност и прогнозиране
Terran Command Center
-Теран е софтуерен продукт за управление и мониторинг на финансови потоци и бизнес процеси.
-модул бизнес (наръчник/методика за мониторинг и управление на бизнес процесите в компанията)
-модул лични финанси (можете лесно да управлявате Вашите лични финанси)
Екипът ни може да Ви предостави пълни счетоводни услуги и данъчни консултации.
Помагаме Ви да спестите време като Ви представляваме пред институциите, изготвяме договори и документи отнасящи се до услугите, които предоставяме.
Обслужваме широк диапазон от клиенти в различни сфери на бизнеса, както местни, така и чуждестранни юридически лица Вие получавате професионално счетоводно обслужване, свързано с обработка и съхранение на документацията на фирмата, следене за коректно данъчно облагане и социалното и здравно осигуряване съобразно законовите изисквания, финансово-правно консултиране и легални способи за намаляване на данъчната и осигурителна тежест.
Ние ви предлагаме експертна подкрепа при започването, развитието и успеха на вашия бизнес
Услугите, които предлагам:
- Счетоводни услуги за малки и средни фирми
- Данъчни и счетоводни консултации
- Регистрация на фирми
- Изготвяне на годишни данъчни декларации за физически лица
- Обучения по счетоводство и данъци
Имейл: takiev.finance@gmail.com
Tелефон за контакт: 0899 0800 16
Знаете ли, че като превъзложите (аутсорсинг) повечето от своите административни проекти и задачи на вашия Административен Консултант, може да се освободите от напрежението и да се концентрирате върху управлението и развитието на вашия бизнес?
Партньорството с Административен Консултант може да ви спести време, енергия и пари!
Индустриите или видовете бизнес, които се възползват изключително добре от дистанционни административни и бизнес услуги са:
• Стартиращ или малък бизнес;
• Независими професионалисти;
• Предприемачи;
• Онлайн бизнеси;
• Адвокати;
• Консултанти;
• Брокери недвижими имоти;
• Лекари;
• Развлекателна индустрия.
Фирмата ни е изградена от професионалисти с дългогодишен опит в областта на счетоводните услуги, ние се стремим да удовлетворим, да помогнем и да оправдаем високите очаквания на всеки наш клиент.
30 години опит в предоставянето на висококачествени услуги ,като гл.счетоводител в бюджетната сфера,образованието -евро проекти,както и 15 г опит във фирмено счетоводство
Казвам се Николина Попова и съм опитен счетоводител в Стара Загора - с повече от 32 години стаж в сферата на финансите и счетоводните услуги. Активно се занимавам със счетоводни услуги в сферата на търговията (ресторантьорство, хотелиерство, магазини и складове на едро и дребно, фризьорски услуги, козметични услуги, лекари и стоматолози и други), строителството и производството. Задълбочено се занимавам със сделки направени в Еропейския съюз ( Англия, Франция, Германия и други) и извън него ( Китай, Русия, Турция и други).
Занимавам се с регистрация и дерегистрация на фирми по ДДС, оперативно счетоводство на юридически и физически лица, годишно счетоводно приключване, изготвяне на документи свързани с внос и износ в ЕС и извън него, изготвяне на дневници, справки, декларации по ДДС, подаване на данни в НАП, НОИ, НСИ, изготвяне на трудови договори, заповеди за прекратяване и назначаване, изготвяне ведомост за заплати, подаване на данни за осигурени лица в НАП, изготвяне на платежни документи за осигуровки, изготвяне на хронологични и аналитични регистри, оборотни ведомости, главна книга, ОПР, баланс, изготвяне на годишни данъчни декларации и други.
Предлагам водене на счетоводство на фирми-от обработка на документи до годишно приключване, изготвяне на годишния финансов отчет. Предлагам представителство пред органите на НАП, НОИ, Агенция по вписвания. Подаване на декларации с електронен подпис. Електронно банкиране. ТРЗ услуги.
усъвършенстване на организацията на счетоводното обслужване,дава своевременна и точна информация на ръководството и да подпомага взимането на управленски решения
Счетоводството е наука и изкуство!
Гордостта ни с 30-те години е обоснована от:
непрекъснато участие в обществения живот в страната;
утвърждаването на колективния ни професионален отпечатък в счетоводните услуги на българския пазар;
дългогодишно обслужваните от нас клиенти, които се превърнаха в приятели;
неоспорваното признание, че от създаването до момента сме окачествени, като училище за амбициозни специалисти.
"Счетоводна къща Дал Сиат, като институция, сама по себе си не може да бъде приоритет, но е такава, защото се явява като необходимост и за колектива, и за клиентите." - Д-р Икн. Аднан Лидиянов
Екипът на Елан Консултинг има над 25 години опит в счетоводното обслужване на фирми с различна сфера на дейност. Ние предлагаме регистрация на фирми, еднократни счетоводни услуги и консултации за фирми и физически лица, абонаментно счетоводно обслужване, изготвяне на Годишни финансови отчети – Годишна данъчна декларация, отчет за НСИ и ГФО в Търговски регистър. На фирмите с по-динамична дейност предлагаме междинни ежемесечни отчети, спомагащи за своевременен анализ на дейността и адекватни решения.
Нашата цел е качествено счетоводно обслужване, компетентни съвети и навременно съдействие при решаване на ежедневни и специфични проблеми от различно естество. Предлагаме индивидуален подход към всеки клиент, в зависимост от сферата му на дейност. Нашите клиенти са от областта на производството, строителството, услугите, ресторантьорството и търговията на едро и дребно.
Корона Консулт МДС е една от най-добрите счетоводни кантори във Варна. Ние предлагаме пълна гама от професионални счетоводни услуги на изгодни цени! Ако търсите сигурност за вашият бизне, не се колебайте да ни позвъните веднага ! С радост ще отговорим на всичките Ви въпроси и ще Ви помогнем.
Счетоводна кантора ЛСК КОНСУЛТ предлага пълно счетоводно обслужване на фирми и самоосигуряващи се лица с възможност за правни консултации в областта на търговското, финансовото и данъчното законодателство. Осигуряваме данъчно и финансово-счетоводно обслужване на широк спектър от клиенти – както местни, така и чуждестранни, в различни области на бизнеса – производство, търговия, кредитиране, застраховане, отчитане по оперативни програми. Нашият екип, състоящ се от професионалисти с повече от 20 години стаж в професията, ще се погрижи за Вашия комфорт и спокойствие, свързани с бизнеса Ви. Предлагаме Ви цялостно счетоводно обслужване, включващо текущо фирмено счетоводство и данъчно облагане, социално и здравно осигуряване, ТРЗ и личен състав и посредничество между Вас и приходната администрация.
Нашата счетоводна кантора не се фокусира само и единствено върху текущите нужди на клиентите, но и структурира услугите си по начин, който да гарантира спокойствието им занапред, като предоставя информация за всякакви нормативни изменения, които могат да окажат негативно или положително влияние върху икономическото им положение в бъдеще.
ЛСК КОНСУЛТ ще Ви убеди, че при нас професионалното счетоводно обслужване и разумните цени вървят ръка за ръка.
ДЪЛГОГОДИШЕН ОПИТ В СФЕРАТА НА СЧЕТОВОДНОТО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИРМИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА,ОТ РЕГИСТРАЦИЯТА НА ФИРМАТА ,ПЪЛНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ,ДДС ДЕКЛАРАЦИИ,ГОДИШНИ ДЕКЛАРАЦИИ ПРЕД ВСИЧКИ ИНСТАНЦИИ-НАП,НСИ,ГИТ,ТР
Счетоводна къща „Халачев” е създадена през 1996. Ние сме млад и амбициозен екип, който се стреми максимално ефективно и на разумна цена да задоволява потребностите на своите клиенти.
Стремим се да бъдем максимално гъвкави и да подхождаме индивидуално към всеки клиент.
Дейността ни е съобразена с най–новите изисквания на нормативната база, уреждаща съответната стопанска дейност и с всички изисквания от областта на счетоводство, данъци и осигуряване.
Предлагаме ви коректен договор за счетоводно обслужване с перфектна защита на вашите интересите.
Работим с млад и квалифициран персонал, който извършва дейност по цялостно текущо и периодично счетоводно обслужване. Всички наши служители са с висше образование, магистърски степени в икономически специалности.
Ние осигуряваме непрекъснато усъвършенстване на качеството на предлаганите услуги чрез допълнителни обучения и квалификации на персонала си включително посещаване на семинари и участия в конференции.
За качественото и добро обслужване и защита на интересите на нашите клиенти, ползваме и услугите на външни специалисти в областта на одита, счетоводството и правото.
"Клиентът е нашият най-важен посетител. Той не зависи от нас. Ние зависим от него. Той не прекъсва нашата работа. Той е целта и. Той не е външен на нашия бизнес. Той е част от него. Ние не му правим услуга, когато го обслужваме. Той ни прави услуга, като ни дава възможност да го обслужим..."
Махатма Ганди
Благодарение на професионализма и енергията, която влагаме в нашата работа, Счетоводна къща Крестън БулМар Кюстендил, е бързо развиваща се фирма, която печели своите клиенти с индивидуално внимание и загриженост за развитието на техния бизнес.
Забравете огромната документация, чакането на опашки в държавните институции, губенето на излишно време с обучението на счетоводен персонал, досадните грешки на непрофесионалистите, изразходването на пари за работни места и счетоводен софтуер. Доверете се на нас.
В условията на постоянно променящ се стопански климат и най-вече в областта на счетоводството и данъчното законодателство, нашият екип се ангажира да предоставя на своите клиенти услуги с високоефективна практическа реализация, основаващи се на нашия професионализъм, творчески подход, адаптивност и опит.
Освободете бизнеса си.
Счетоводна къща Крестън БулМар Кюстендил се представлява и управлява от Анелия Илиева Петрова.
Екипът на Счетоводна къща Крестън БулМар е съставен от млади и високомотивирани специалисти. Професионализмът и опитът на нашия екип е най-добрата гаранция за високото качество на предлаганите от нас услуги.
Целите и работата на АКСЕС АСС е в прилагането на Добрите Счетоводни Практики, съобразяването с законните и подзаконовите нормативи, както и адаптирането им към работата на конкретната фирма. Иновативните методи предлагани от съвременните технологии дават възможност за мобилна практика и текущо решаване на възникнали казуси при обслужването на клиентите ни.
Фирмите с които работим са подбрани в рамките средния бизнес.
Ние не работим с всеки, работим само с подбрани партньори, осъзнали необходимостта от точно, вярно и правилно счетоводно отчитане, както и консултации в сферата на финансовото управление.
Извършване на счетоводни услуги и абонаментно обслужване , годишно счетоводно преключване , подаване на Годишни декларации към НАП, НОИ , НСИ, както и изготвяне на документи за Търговски регистър .
Завършено образование в ПГИУ “Елиас Канети“ - Русе и СА “Д. А. Ценов“ - Свищов.
Заемана длъжност като главен счетоводител в производствена фирма. Вече и като счетоводител на свободна практика.
Счетоводна къща ЕР ЕР КОНСУЛТИНГ е фирма за счетоводство, счетоводни услуги, правни и счетоводни консултации, и счетоводно обслужване на фирми от цяла България. Екипът е изграден от професионалисти с дългогодишен опит и знания. Обслужваме клиенти от всички сфери на икономиката – търговия, строителство, услуги и др. Приоритетите на кантората ни са насочени към постигане на дългосрочни лоялни бизнес взаимоотношения, които спомагат за успеха на вашия бизнес. Получавате реална информация за финансовото състоянието на вашата фирма, с което се подпомага и облекчава вземането на управленски решения. Нашият индивидуален подход към всеки клиент гарантира разработването на бизнес стратегии, съобразени със специфичните дейности на отделните структури на фирмата. Обосновавайки се на счетоводния си опит предлагаме счетоводни услуги и консултации за фирми с разнообразна дейност, в различни бизнес отрасли и сфери на работа.
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на Закона за счетоводството; финансови, счетоводни, данъчни, осигурителни и бизнес консултации
Ние сме дружество в сферата на услугите, специализирано в областта на счетоводството и контрола. Работим съвместно с професионалисти от различни сфери - адвокати, нотариуси, одитори и др. Предлагаме Ви професионално счетоводно обслужване, съобразено изцяло с нуждите и потребностите на вашия бизнес. Основна цел е изграждането и поддържането на дългосрочни бизнес отношения с нашите клиенти, базирани на доверие и лоялност. Информираме се за всяка промяна в Нормативната уредба и целим тя да достигне до Вас, когато това се налага и касае осъществяваната от Вас дейност. Използваме всички съвременни методи за комуникация за удобството и на двете страни. Гарантираме за следенето и напомнянето на всички изисквания според Българското законодателство и осъществяването им в регламентирания срок.
Ние предлагаме пълен набор от счетоводни услуги, одиторски услуги и услуги в областта на социалното и здравното осигуряване (ТРЗ услуги). Извършваме счетоводни, финансови и данъчни консултации на фирми, специализирани в различни области на стопанския живот, изготвяне на данъчни декларации, регистрация на фирми. Освен това работим в екип с юристи, които имат богат опит в трудово-правното, административното и гражданското право. Ние разполагаме с нужните знания и ресурси, за да бъдем част от успеха на Вашия бизнес.
Обработка на документи, подаване на декларации по ЗДДС, ЗКПО ,ЗОДФЛ, Агенция по вписвания, Консултации с Одитор, ТРЗ. Работя със счетоводна програма ПЛЮС МИНУС
Завършила съм бакалавър и магистър Счетоводство и контрол в Икономически университет-Варна. Вече 15години имам опит като счетоводител. През последните 10 години работя като главен счетоводител. Предлагам цялостно водене на счетоводство на фирми, данъчни консултации, изготвяне на ведомости за заплати, годишно приключване и изготвяне на ГФО и данъчни декларации за ЮЛ и ФЛ.
Ние сме независима фирма от правоспособни счетоводители, данъчни и бизнес консултанти.
Офисът ни се намира в Пазарджик, България. Специализирани сме в осъществяването на цялостен счетоводен и финансов мениджмънт.
Предлагаме пълна гама услуги в областта на данъчно планиране, счетоводство и финанси, бизнес консултиране, данъчно-правно консултиране при стриктно спазване на българското и международно законодателство и защита интересите на нашите клиенти.
Имаме опит в работата с фирми със собствeници чуждестранни физически и юридически лица, както и български такива.
Имаме за цел да Ви предоставим най-висококачествени услуги, за да подпомогнем разрастването на Вашия бизнес!
КМИ ООД е първата българска компания, която предоставя както счетоводни и данъчни консултации, така и аутсорсинг услугата - администриране на договорни фондове и предоставяне на специализиран софтуер. Компанията работи с едни от най-големите управляващи дружества и инвестиционни посредници за България.
Компанията има по-вече от десетилетие опит в предоставянето на услуги в сферата на счетоводството и данъчни консултации, отличава ме се с коректно отношение, точност, компетентност, опит!
Счетоводната кантора съществува вече 15 години на пазара за тези услуги. Счетоводителите са изключително лоялни
и се отнасят с уважение към всички клиенти. Отличават се с професионална компетентност и дисциплина по отношение на предоставяните счетоводни услуги .
Бързо и компетентно обслужване, консултации. Посещение до обектите на клиентите ни. Изготвяне на документация по GDPR. Постоянна комуникация чрез и-мейли и други удобни за клиента канали.
Компания за професионални счетоводни услуги. Данъчни и осигурителни услуги. ТРЗ и личен състав. Частно бюро по трудова заетост. Програми и мерки към БТ.
Счетоводна кантора Легафин ЕООД работи от 2006г. Извършва счетоводно обслужване, данъчни и финансови консултации на физически и юридически лица. Дружеството съчетава оптимално съотношение между високо качество и средни цени на предлаганите услуги
Фирмата работи от 2003 г. Основната дейност е пълно счетоводно обслужване на фирми с дейности търговия, строителство, международен транспорт, селско стопанство-растениевъдство и животновъдство, шивашка промишленост, издателска дейност, производство на хранителни продукти, счетоводство на европейски проекти, субсидии и финансирания. и изготвяне на ведомости за заплати, трудови договори и всичко свързано с човешки ресурси.
Фирмата е в бранша от 1992г. През годините сме доказали своята точност, коректност, прецизност и професионализъм при изпълнение на поетите ангажименти към клиентите си.
Компанията за счетоводни услуги, одит,всички видове оценки е на пазара повече от 20години.Извършваме комплексни услуги свързани с бутиково обслужване на клиента. Обслужването се извършва от висококвалифицирани специалисти - съдружниците на компанията с повече от 30г.стаж в областта.
Фирмата има повече от 10 годишен опит в сферата на счетоводните услуги и данъчните консултации. Осигуряваме бързо и компетентно обслужване, съобразено с действащото в страната законодателство и дейността на клиентите.
Коректност, точност, бързина, ниски цени. Освобождаване на клиента от досадни ангажименти, свързани с посещения на институции, включително и решаване на спорове с тях.
Наемете специалист по въвеждане на данни навсякъде в страната