услуги
Цени
Свържете се с този специалист, за да обсъдите подробностите и цената на Вашия проект.
За Счетоводна къща
Размер на екипа: 3 души
Професионален опит
Коментари
• 0.0 • Няма коментариКоментари
• 0.0 • Няма коментари0.0
Важно е да знаете
- Дни от седмицата 00:00 - 24:00
- Сб. 00:00 - 24:00
- Нд. Затворено
Работно време
Дни от седмицата 00:00 - 24:00
Сб. 00:00 - 24:00
Нд. Затворено
- Български
ГовориБългарски
Работно време
- Дни от седмицата 00:00 - 24:00
- Сб. 00:00 - 24:00
- Нд. Затворено
Работно време
Дни от седмицата 00:00 - 24:00
Сб. 00:00 - 24:00
Нд. Затворено
Говори
- Български
ГовориБългарски
Често задавани въпроси
не
Здравейте , аз предлагам счетоводни услуги от разстояние,което какво ще означава- Вие изпращате документите до мен чрез куриер, аз Ви изпращам резултатите чрез ел. Поща или куриер ,визирам платежни,ведомост(фишове за подписване) ,графици за работа и т.н. т.е всички документи от разстояние ,което не бива да Ви притеснява ,ако сте съгласни може да опитате , няма да съжалявате.
Предимството Ви, липса на разход за осигуровка и програмни продукти(ajur и stil) .Разход за куриерски услиги,ще се договорим , но не смятам това за разход и всичко това срещу такса за обслужване на месец до 400 лева (подлежаща на договаряне) и то срещу :
1 СЧЕТОВОДНИ УСЛИГИ :Осчетоводяване на първични счетоводни документи, в съответствие с изискванията на българското счетоводно законодателство и/или международните счетоводни стандарти;
• Изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика;
• Предста,,вителство и защита пред НАП, НОИ, НСИ, и други институции и ведомства;
• Издаване на фактури от имет на клиента;
• Съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на амортизации свързани с дълготрайни материални и нематериални активи;
• Отчитане на материалните запаси;
• Следене на складови наличности;
• Следене на разчетите Ви с доставчици, клиенти и други контрагенти;
• Изготвяне и подаване на всички необходими декларация свързани със финансово- счетоводната дейност на Вашата фирма;
• Проверка и следене за дължими данъци и такси;
• Изготвяне на спраццвки и отчети за специфичните нужди и изисквания на клиента:
• Годишно счетоводно приключване
ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ •Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, анекси и др. и регистрирането им в ТД на НАП;
•Изготвяне и поддържане на трудови досиета: длъжностни характеристики, заповеди за отпуск, нзаповеди за прекратяване или уволнение, служебни бележки и др.;
•Попълване на Трудови и Осигурителни книжки;
•Изчисляване и изготвяне на ведомости за работни заплати;
•Изчисляване на социални и здравни осигуровки;
•Изчисляване на данъци върху доходите;
•Изчисляване на отпуски и обезщетения;
•Подаване на необходимите декларации в ТД на НАП;
•Посредничество със служба по трудова медицина;
•Водене на регистри и изготвяне на всички съпътстващи документи при болнични, майчинства и др.;
•Изготвяне и отразяване на граждански договори – сметки за изплатени суми, служебни бележки, декларации и др.
•Попълване на платежни документи за дължими данъци, осигурителни вноски, и др. към фиска.
•Представителство при проверки(ревизии) от НАП, НОИ, Инспекция по труда и др.;
АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ :Събиране на документи от офис или об,ект на клиента;
•Електронно(On-line) банкиране;
•Подаване на документи към различни институции;
•Издаване на удостоверение за липса на данъчни и осигурителни задължения;
•Пощенски и куриерски услуги от името на клиента до негови контрагенти – партньори, служители и т.н;
•Предоставяне на адрес, пощенска кутия(електронна и физическа) и телефон за
Свържете се с нас! На Ваше разположение сме! *information hidden* или Еmail *information hidden*
Допълнителна информация
Здравейте , аз предлагам счетоводни услуги от разстояние,което какво ще означава- Вие изпращате документите до мен чрез куриер, аз Ви изпращам резултатите чрез ел. Поща или куриер ,визирам платежни,ведомост(фишове за подписване) ,графици за работа и т.н. т.е всички документи от разстояние ,което не бива да Ви притеснява ,ако сте съгласни може да опитате , няма да съжалявате.
Предимството Ви, липса на разход за осигуровка и програмни продукти(ajur и stil) .Разход за куриерски услиги,ще се договорим , но не смятам това за разход и всичко това срещу такса за обслужване на месец до 400 лева (подлежаща на договаряне) и то срещу :
1 СЧЕТОВОДНИ УСЛИГИ :Осчетоводяване на първични счетоводни документи, в съответствие с изискванията на българското счетоводно законодателство и/или международните счетоводни стандарти;
• Изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика;
• Предста,,вителство и защита пред НАП, НОИ, НСИ, и други институции и ведомства;
• Издаване на фактури от имет на клиента;
• Съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план и изчисляване на амортизации свързани с дълготрайни материални и нематериални активи;
• Отчитане на материалните запаси;
• Следене на складови наличности;
• Следене на разчетите Ви с доставчици, клиенти и други контрагенти;
• Изготвяне и подаване на всички необходими декларация свързани със финансово- счетоводната дейност на Вашата фирма;
• Проверка и следене за дължими данъци и такси;
• Изготвяне на спраццвки и отчети за специфичните нужди и изисквания на клиента:
• Годишно счетоводно приключване
ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ •Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, анекси и др. и регистрирането им в ТД на НАП;
•Изготвяне и поддържане на трудови досиета: длъжностни характеристики, заповеди за отпуск, нзаповеди за прекратяване или уволнение, служебни бележки и др.;
•Попълване на Трудови и Осигурителни книжки;
•Изчисляване и изготвяне на ведомости за работни заплати;
•Изчисляване на социални и здравни осигуровки;
•Изчисляване на данъци върху доходите;
•Изчисляване на отпуски и обезщетения;
•Подаване на необходимите декларации в ТД на НАП;
•Посредничество със служба по трудова медицина;
•Водене на регистри и изготвяне на всички съпътстващи документи при болнични, майчинства и др.;
•Изготвяне и отразяване на граждански договори – сметки за изплатени суми, служебни бележки, декларации и др.
•Попълване на платежни документи за дължими данъци, осигурителни вноски, и др. към фиска.
•Представителство при проверки(ревизии) от НАП, НОИ, Инспекция по труда и др.;
АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ :Събиране на документи от офис или об,ект на клиента;
•Електронно(On-line) банкиране;
•Подаване на документи към различни институции;
•Издаване на удостоверение за липса на данъчни и осигурителни задължения;
•Пощенски и куриерски услуги от името на клиента до негови контрагенти – партньори, служители и т.н;
•Предоставяне на адрес, пощенска кутия(електронна и физическа) и телефон за
Свържете се с нас! На Ваше разположение сме! *information hidden* или Еmail *information hidden*
висше
повече от 12 години
различен
качество на услугата
Често търсени в Берковица
Може би ще харесате също
Застрахователен брокерНаемане на мястоВръщане на данъциБизнес консултацииУслуги на бодигардиУнищожаване на документиУслуги по сигурносттаАдминистративна помощТелемаркетингЦифров маркетингРекламаМаркетинг социални мрежиДистрибутори на флаериДиректен маркетингЧовешки ресурси и счетоводни услугиПокупка на кредитМаркетингТелемаркетинг и телепродажбиУслуги по възстановяванеБанкова услуга
Подобни услуги
Унищожаване на данниСтатистически анализиОбслужване на клиентиНабиране на персоналФинансиранеКонсултация по развиване на франчайзСигнализация и билбордиПощенска услугаВъвеждане на данниСигнализацияТелепродажбиПоддръжка на банкоматиУслуга за оградаАукционУправление на плащанията и търговиятаТърговска услугаУслуги по договарящи заемиБилбордСмс маркетингУправление на имейли
Имате ли въпрос за Счетоводна къща?Обяснете Вашите цели и изисквания или помолете за допълнителната информация, която Ви е нужна, за да вземете решение.
За да защитите плащането се, никога не правете паричен превод и не комуникирайте извън StarOfService.