услуги
Цени
Свържете се с този специалист, за да обсъдите подробностите и цената на Вашия проект.
За Мартин Германов
Размер на екипа: 1 човек
Професионален опит
Образование
- НУМСИ "Проф. Панчо Владигеров" Бургас, 2024
Медии
Коментари
• 0.0 • Няма коментариКоментари
• 0.0 • Няма коментари0.0
Важно е да знаете
- Дни от седмицата 00:00 - 24:00
- Сб. 00:00 - 24:00
- Нд. 00:00 - 24:00
Работно време
Дни от седмицата 00:00 - 24:00
Сб. 00:00 - 24:00
Нд. 00:00 - 24:00
- Български
- Английски
ГовориБългарски, Английски
- В брой
- Банков превод
Начини на плащанеВ брой, Банков превод
- Асансьор
- Паркинг
ДостъпностАсансьор, Паркинг
Работно време
- Дни от седмицата 00:00 - 24:00
- Сб. 00:00 - 24:00
- Нд. 00:00 - 24:00
Работно време
Дни от седмицата 00:00 - 24:00
Сб. 00:00 - 24:00
Нд. 00:00 - 24:00
Говори
- Български
- Английски
ГовориБългарски, Английски
Начини на плащане
- В брой
- Банков превод
Начини на плащанеВ брой, Банков превод
Достъпност
- Асансьор
- Паркинг
ДостъпностАсансьор, Паркинг
Често задавани въпроси
1. Основна Такса (спрямо продължителност на събитието)
На час: 120 лв.
До 3 часа: 360лв
4-5 часа: 450 лв.
6-8 часа: 600 лв.
Над 8 часа: Цената се договаря индивидуално в зависимост от спецификата на събитието (начална стойност: 800 лв.)
2. Местоположение
В рамките на град (до 20 км): включено в цената.
Извън градския район (*information hidden*км): +50 лв.
Над 50 км: добавя се 1 лв. на километър в двете посоки.
3. Транспорт и Настаняване
Събития над 100 км от градa на диджея:
Ако събитието завършва късно вечерта (след 22:00), се покриват транспортни разходи и, ако е необходимо, нощувка за диджея (осигурена от организатора или добавена към сметката).
4. Допълнителни Часове (извън договореното време)
Всеки допълнителен час: +50 лв.
Почивка от договореното време: без такса.
5. Допълнителни услуги
Звук (ако не е осигурено от организаторите):
За малки събития (до 50 души): +150 лв.
За средни събития (*information hidden*души): +200 лв.
За големи събития (над 150 души): + 250лв.
6. Осветление: (по договаряне спрямо наличност)
7. Други условия
Депозит при резервация: 30% от крайната сума.
Отмяна на събитието:
При отмяна до 5 дни преди събитието: връщане на 50% от депозита.
При отмяна по-малко от 5 дни преди събитието: депозитът не се връща.
Когато работя с нов клиент, винаги се старая да отделя достатъчно време за изговаряне и обсъждане на всички детайли около бъдещото събитие. Това включва подробно разбиране на желанията на клиента и каква енергия и атмосфера иска да постигне. Особено внимание обръщам на предварителното определяне на предпочитаните стилове музика, което е ключово за качествената подготовка на диджея. Това ми позволява да съставя плейлист, който точно отговаря на вкусовете на клиента и пасва на настроението на събитието. Също така, обсъждаме и конкретни песни, които клиентът иска задължително да бъдат включени, за да съм сигурен, че всяка важна песен ще присъства. Този процес гарантира перфектното музикално изживяване.
Започнах във вкъщи любителски, след време започнах да организирам собствени събития и след време минах няколко курсове, които вдигнат нивото ми на работа! В последните две години, организирам събития в клубове и ме викат по частни партита!
Работил съм с клубове и клиенти с различни предпочитания!
Съветът, който бих дал на клиент, търсещ професионалист в моята област, е да отдели време за ясно формулиране на своите очаквания и предпочитания. Също така препоръчвам да обсъдите детайлно самото събитие – каква атмосфера искате да създадете, какъв тип музика предпочитате, както и специфични песни, които желаете да бъдат включени. Добрият професионалист ще ви изслуша внимателно и ще предложи идеи и решения, които да направят събитието незабравимо.
Преди да се обърне към диджей за организиране на събитие, клиентът трябва да обмисли няколко важни въпроса. Първо, какъв е типът на събитието и каква атмосфера иска да създаде – дали ще е по-формално или по-непринудено? Второ, какви са предпочитаните музикални стилове и дали има конкретни песни, които трябва задължително да бъдат включени? Също така е важно да се определи бюджетът и времевата рамка за подготовка. Освен това клиентът трябва да помисли за брой гости, местоположение на събитието и дали има специфични изисквания ( това е важно, за да се определи какъв тип техника трябва да бъде взета) Това предварително планиране ще улесни комуникацията с професионалиста и ще гарантира, че събитието ще бъде успешно и съобразено с очакванията.
Често търсени в Бургас
Може би ще харесате също
Подобни услуги
Имате ли въпрос за Мартин Германов?Обяснете Вашите цели и изисквания или помолете за допълнителната информация, която Ви е нужна, за да вземете решение.
За да защитите плащането се, никога не правете паричен превод и не комуникирайте извън StarOfService.